tisdag

vilken fantastisk dag idag. linda ringde och väckte mig i morse, d har nog aldrig hänt förut!!  haha men nån gång ska va den första :) vi köpte frallor o åkte ut till gröndal o solade. sen kom karin me albin. vi stekte några timmar och ja pluggade ju givetvis samtidigt, har ju prov imon! uschanamej min magkänska inför provet imon e allt annat än stabil.
nu e ja nyss hemkommen från min farmor, hon fyller 84 år idag så har varit där på kalas :) hon bjöd på supergod princesstårta!
tänkte sätta mig o plugga lite till nu innan dh börjar. det e rätt skönt att vi inte börjar förrän ett imon för då hinner man läsa lite även på förmiddagen.

btw min mormor ringde i lördags, nu har hon klippt ihjäl en orm i fem bitar?! att hon skule gå o bli en djurmördare på äldre dar hade ja aldrig anat :)


Kommentarer
Postat av: Linda

haha va rolig jag ser ut :)

2009-06-02 @ 20:47:53
URL: http://linda86j.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha, din mormor är rolig hon ;) Åh vad stor Albin blivit sen jag såg han sist, så söt !

2009-06-02 @ 21:39:10
URL: http://sandraaroos.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0