trötta tisdag

tröttheten håller i sig! e galet trött även idag.  dom två första timmarna i skolan satt jag som en zombie och sen när det va dags för en bensträckare rusade jag ut i solen o satt där i ett tappert försök att piggna till :) ja troddde det va att jag va trött o att det kanske va därför som jag höll på att somna men så va nog inte fallet utan det va snarare så att ja höll på att dö av tristess!! tiden i skolan bokstavligen kröp fram men så blev äntligen klockan 3 o vi fick sluta för dagen. jippiehoo! fick tillbak provet vi skrev förra veckan oxå. endast ett fel på hela skrivningen, det ska ja minsann rama in! hehe
sen ja kom hem har ja käkat tacos o druckit kaffe o betalat räkningarna ja hade på bilen. ikväll e det allsång i hoglands park men ja känner mig inte alls sugen på att traska ner men man vet ju aldrig
får nog bli en liten tupplur på soffan nu iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0