skit jävla tråkiga väder

god morgon god morgon!

kändes extra bra att stiga upp idag, det måste vara för att jag e ledig hela dagen :) är uppe rätt tidigt idag men det e bara för att ja ska utnyttja dagen til max. har iofs inte så mkt mer planerat än att ja ska klra ut till nättraby o hälsa på jonna. skulle åkt inom ida på vägen o hämtat sminket från cosmopharma men lille felix hade blivit sjuk så jag vill inte riskera o bli smittad så det får vända tills den lille plutten blir bättre! snart hoppas ja :)

usch hade en hemsk dröm i natt, det va midsommarafton och fyrverkerier skulle avfyras. hmm?! ngt gick snett raketerna skulle skjutas iväg och träffade min mamma, jonna och s.olanders storebror jim. dom dog! det va givetvis en massa runtomkring me men orkar inte skriva alla detaljer, fruktansvärt va det iaf o ja vaknade helt svettig! alltid när ja vaknar så efter att ha drömt ngt otäckt tror ja alltid på det först innan ja vakanar till ordentligt i inser att d faktiskt bara var en dröm. puuh!

som alla andra dagar när jag e ledig så regnar det givetvis!


jag o lotta för tre år sen

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jösses, det var inte igår :)

2009-01-14 @ 15:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0