svart som natten

sådär ja då har pappa nyss varit här o äntligen har ja fått mina svarta nyinköpta rullgardniner på plats! :) det ska bli så jäkla skönt o slippa vakna så fort d börjar ljusan ute om mornarna. jag e verkligen hur ljud- och ljuskänslig som helst! vi har även sprayat låsen o smörjt listena på min bil så ja kan använda den. det e verkligen hopplöst när det fryser. ikväll kommer sally o lotta hit så vi ska hyra film o mysa all night long :)



mobilbild. jag, lotta o sally. samma kväll som jag o sally firade våra födelsedagar. ja fyllde 19 o sally 20. det va tider d! :)

Kommentarer
Postat av: Sally

Du hittade ingen äldre bild :P Tack för ikväll, det var himlans trevligt!! :)

2009-12-19 @ 23:39:29
URL: http://theonlysally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0