snart skoltajm

snart kommer elin o martina o hämtar mig. sista dagen i skolan idag. känns nästan vemodigt. detta året har verkligen gått galet fort!
det snöar fortf som tusan ute. ja hörde d ryktas om att det skulle bli mildare väder nu men jag vet i tusan, min termometer visar -7! min bil e verkligen helt begravd i snö. det e vallar på båda sidor om den och framför så det blir väl till o rota fram min lilla snöskyffel på julafton när ja ska köra till pappa. min bil blir alltid cp när det e kallt o blött ute. det tjurar ihop o e jätte svårstartad o dör alltid några ggr innan man kommer iväg från parkeringen. om jag ens kommer in i bilen vill säga, dörrar o lås brukar me frysa. men om inget annat funka får man använda våld säger pappa :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0