lussekissebak på verkö

igår jobbade ja mellan 7-15.45. efter jobbet skulle ja köra ut till verkö o äta middag o kolla på idol. när ja kommer till bilen märker ja att ja har fått punka på ena däcket!! gaaah samma sak hände förra året oxå. så jäkla ittiterande. tur man har snälla storasyter som lånade ut sin bil ist :)
erik grönwall vann ju som många redan vet, han va så himla duktig :) men va tusan gjorde hans tjej på scenen under hela vinnarlåten?! hur som helst så va iaf kalle himla duktig han oxå. det brukar ju alltid gå bättre för dom som kommer tvåa så de dröjer nog inte länge innan man hör ngt om honom igen.

idag kom s.olander o hämtade mig halv 9 i sen pkte vi upp till ulvasjömåla o red :) det va så jäkla roligt så ja höll på att dö av skratt! senare släppte sandra av mig på verkö och där bakade jag o fia lussekissar som aldrig förr. en trevlig liten tradition vi skapat :)
ikväll blir det lungt för min del, min mage tar snart död på mig. undra om det e magkatarr? usch o fy va drygt det e iaf. började få ont redan tidigare i veckan och i natt vaknade jag av att ja hade ont som tusan. just nu sitter ja här me min kära vetekudde på magen. det enda som hjälper så tur ja har den :)







tomten kommer tidigt i år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0