långa dagar

var uppe innan tuppen idag i väntan på att dom skulla ringa o ge mig jobb. kvart över sju ringde dom så då gav jag mig iväg bort till klint avd.fyren :) jobbade till klockan ett bara. när ja slutat skyndade jag till bilen o körde mot lasarettet, hade ju tid på röntgen kvart i två. klockan kvart i tre kom jag in och fem minuter senare var ja ute igen. ja gillar inte svenska sjukvårdssystemet!! att vänta e nog bland d värsta ja vet.
åkte inom maxi o handlade lite på hemvägen. när ja kom hem lagade jag lite mat o nu har ja nyss dammsugit o dammat lite här hemma. så nu e ja jäkligt trött o sugen på att slänga mig på soffan innan ja gör ngt annat :)

igår skrev ja mitt näst sista prov i skolan, fick reda på att ja fick mvg idag :) himla roligt, trodde inte alls d skulle gå så bra för det kändes verkligen inte så! efter skolan åkte ja ut till mormor o va där hela dagen, vi va handlade, lagade middag o julpyntade bla :) ist för att åka hem efter ja varit hos mormor åkte jag till sally o dom i mariedal :) vi kollade på the proposal o sen va det ju dags för säsongsavslutningen av dh! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0