en söndag me massa snö

idag e det redan söndag. har jobbat mellan 7-12.30. tänkte att det skulle var lite lättförtjänta pengar men där hade ju jag fel! det snöade som aldrig förr, så när jag kom bort till jobbet såg jag ut som en snögubbe från topp till tå. inte en enda väg va skottad så fick verkligen plumsa i snön som sträckte dig långt upp på stövlarna. kanade runt o körde fast me bilen precis överallt så till slut parkerade jag o knallade till fots där det va för jäkla svårt o ta sig fram.

  

bilder från kalmar i torsdags. till höger syns världens bästa fia :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag är bara världens bästa fia fär at du r¨åkar vara världens bästa Katta:) Men efter onsdag tro jag du komemr tycka tt jag är universums bästa fia :)

2009-12-21 @ 17:37:03
URL: http://fiahian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0