bara en dag kvar

idag har dom sista julklapparna inhandlats :) det kryllar av folk på stan o köerna i affärena e toklånga!
har varit på verkö en runda me o bytt julklapp me fia redan idag eftersom ja jobbar imon. ja fick en paljett jacka som ja gått o trånat efter. ja blev så himla överraskad och glad! :) sen fick ja ett presentkort på mq av hennes familj, dom e så söta o snälla. tusen tack fam. liljegren!
ska jobba ikväll, 15.45-21 känns rejält segt men det e ju bara några timmar så det e snabbt avklarat! 



fia o jag klädde julgranen på verkö idag

Kommentarer
Postat av: Fia

Klart jag köpte dricka, vad tro du om mig egentligen:) N har vi så vi kan vältra i oss vin :D Jag tänkte börja smygkolla på oc men jag håller på mig :)

2009-12-24 @ 11:15:51
URL: http://fiahian.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vilken fin gran! Gillar enkelheten med rött och silver.



God fortsättning!



xxx

2009-12-27 @ 11:46:50
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0