30 december

nu e det inte mkt kvar av detta året. skönt! :) hoppas nästa år blir tusen ggr bättre än detta. sämre kan det väl ändå inte bli.
jobbade sista dagrna i resursen i måndag o igår så nu jobbar ja inte förrän på måndag igen och då jobbar jag på mitt gamla schema igen.  himla skönt o jobba efter schema igen, visst e det könt ovara runt på lite olima ställen oxå men inte att inte veta om man jobbar dag eller kväll eller vilken tid man ska jobba. om man nu ens får jobb vill säga.
igår efter jobbet gick jag o fia en vända på stan o köpte bla en ny bh som ja kan ha till min nyårsklänning. efter det åkte jag me henne ut till verkö o käkade i fikade lite o sen åkte vi hem till mig o sen kom linda o vi kollade på oc :)
har varit uppe hyffsat tidigt idag o hunnit tvätta ett par maskiner o varit nere på kicks. efter mkt efterforskning har jag nu äntligen vågat ta steget mot lösfrallor :) mina naturliga fransar e skit korta o spikraka.
bara för skoj skull provade jag lite provisoriskt när ja kom hem. det blir verkligen stor skillnad och sen me ögonskugga o allt annat me så blir det nog jätte bra :)



Kommentarer
Postat av: Lotta

Mkt fint katten! :)

2009-12-31 @ 12:10:30
Postat av: Sandra

Sandra kan hon!!

2009-12-31 @ 13:31:35
URL: http://lookie.bloggagratis.se
Postat av: Martina

Satan i gatan vad fint.. du måste visa mig vilka fransar det var =)

2010-01-02 @ 21:46:40
URL: http://martinassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0