dålig stil

då va det helt hux flux redan söndag. helgen har som vanligt gått i racerfart! ja sitter hemma o kollar på film, det har blivit väääldigt mkt film den senaste tiden då ja fortf inte har några tvkanaler. ringde till comhem förra veckan så på tisdag kommer det en tekniker o kollar på att. äntligen! :)
har precis städat här hemma för imon kommer dom o besiktar min lägenhet o då e det ju synd om dom ska behöva snubbla på dammråttorna :) haha
igår va det kräftskiva i rödeby, kvällen började verkligen kanon me fint väder o trevligt sällskap men urartade framåt natten men skriver ja ngt om d får ja väl mej en rak höger så sätter punkt här :)
skulle egentligen bort till syrran idag o kolla på män som hatar kvinnor men ja tappade totalt suget. idag känner man sig sådär sjukt ensam o övergiven. telefonen har aldrig varit tystare o ja känner mej rejält bortprioriterad just nu.
funderade på att köra en sväng men tankarna flyger åt alla olika håll så det skulle väl antagligen sluta i diket o där har man ju vatt förut o det va ju ingen vidare upplevelse så bilen får nog stå!
kan inte heller släppa tanken på en vän som har gjort mig så fruktansvärt besviken den sista tiden. när e nog? nu e ja trött på dåliga kompisar som behandlar en som skit. ut ur mitt liv ist!

imon börjar en ny vecka me jobb o skola. förhoppningsvis får ja tillbaka min dator i början på nästa vecka me :)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Komiskt att du skulle kollat på Män som hatar kvinnor, Jossan & jag kollade på den i kväll, vilken film :)

2009-08-23 @ 23:21:23
Postat av: Catrin

tyvärr så vet jag hur du menar, kompisar som kommer och går....:/ nja, dom klarar man sig utan dessvärre! hoppas allt är bra med dig! kram

2009-08-30 @ 23:48:20
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0