jag bryr mig inte ens längre

det va några dagar sen sist o det har hänt lite av varje dom senaste dagarna. mina högtalare har börjat funktionerna igen! köpt majblomma, besiktat bilen som gick igenom felfritt, woohoo! nu e det ett år till nästa besiktning :) jobbade i lördags efter det lekte ja me fia resten av kvällen vräkte i mig godis o kollade på robinson. ja har då aldrig hört på maken att ngn kissat så länge som billing när ahn satt i buren haha. söndagen spenderades på ungskär me pappa, det va dags för det stora vårstädet i sommarstugan. städade, klippte gräset skrubbade altanen o trädgårdsmöblerna. lunchade ute i solen, så härligt :) tränade me syrran på kvällen. det va lite om va som hänt sen sist :)
skolan igår hela dagen sen körde ja pappa till tving, det va dags för service på motorcykeln igen o sen waynes me emma. dagen slutade me ballar av stål! :)
har även åkt på världens jävla tandvärk. det e märkligt för sist hos tandläkaren sa dom att mina visdomständer hade vuxit färdigt, bullshit säger ja för ont som fan gör det nu! helt svullen o det känns ungefär lika jävligt när amn sväljer som när man har halsfluss!! har ringt som tusan till tandläkaren men utan resultat. ska ner till apoteket o bunkra upp me värktabletter nu innan ja ska möta upp my o martina för att arbeta me vårat grupparbete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0