det härliga vädret fortsätter..

japp ledig idag. vakande pigg som tusan vid nio tiden o begav mig till solariet vill ju inte va helt blek. där tog d stopp!! skulle växla till mej tior i apparaten men d gick minsann inte o få tior från en femtiosedel o eftersom jag va ensam kunde ja inte heller växla me ngn o vid den tiden på morgonen osminkad o nyvaken va jag ju inte precis bålsugen på att springa bort till affären för o växla. gick hem o käkade frukost istället :) sen ringde linda o vi begav oss ut på en lång o härlig promenad ute i fina gröndal. fikade hemma hos hennes mamma o solade oss lite i det härliga vädret :)
hem o duscha o plugga o sen grillade vi :) första grillningen för året! åh så gott.

igår kollade ja på filmen marley och jag. åh så bra film :) blödig som jag e satt jag o lipade mig halvt fördärvad haha :)


Kommentarer
Postat av: Ullis

din lille lipsill...jag tänkte oxå titta på den i veckan..puss

2009-04-02 @ 21:44:41
URL: http://ullisp.blogg.se/
Postat av: emma

Va gott med grillning! Får vi ta å göra nu tycker jag ;)

2009-04-05 @ 11:45:18
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0