hösttider

jag e inne i en sån filmperiod just nu, denna veckan har ja bla sett filmer som: what happens in vegas, the girl in the park och min brors flickvän. allihopa mkt sevärda filmer :) e grymt nyfiken på nya filmen patrik 1,5 som har premiär imon så funderar starkt på att gå o se den imon :) det händer ju inte mkt annat på fredagar o det e ju så mysigt o gå på bio :)
idag har ja vatt uppe me tuppen trots att ja inte skulle börja förrän strax innan 1. vaknade tidigt idag o tur va det för strax efter 8 kom fastighetsskötaren o skulle kolla på elementet i hallen dom dånar?! han hade inte en aning om ja felet va men han skulle jobba på att! nu har det slutat dåna, men nu e alla elementen i hela lägenheten  iskalla istället! men man kan inte få allt sägs d ju :) haha. åter till min dag...sen traskade ja ner till ortodontin o där fick ja glada besked, nämligen att jag äntligen e klar där :) känns riktigt skönt för där har ja gått under flera år! alltså inga fler hemska plast- och metallgrejjer i munnen! nånsin! :) sprang på min kära vän viktoria på väg hem o henne har ja inte sett på evigheter så det va riktigt kul :) sen vidare hem o lagade chili con carne o sen va det bara raka vägen till jobbet o jobba hela kvällen :) nu e ja så trött så nu blir d sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0