lördag

jag jobbar hela denna helgen, jobbar delad tur idag så e hemma just nu. ska snart ner till fia o fika lite :) måste passa på att fika i massor nu för snart lämnar hon karlskrona o flyttar till kalmar. va nere hos henne igår, hennes lgh va upponer o en massa kartonger överallt. kändes riktigt sorgligt att sitta där i soffan o veta att man aldrig kommer sitta i den lägenheten igen, festa, äta eller bara vara. den e ju ändå en del av mig liksom, så mkt minnen. både tråkiga o roliga, som när ja bodde där under tiden som dom renoverade hos mig. efter tre veckor på en soffa va jag överlycklig över att kunna flytta hem igen då min rygg höll på att typ gå av! haha sånt man kan skratta åt idag men inte just då. haha eller bara tanken på när kurre spottade på duken när vi festade där eller när fia blev inlåst på toa, den skeva sockerkakan, när ja tappade min mobil från balkongen, eller när jag hittade kalsonger i soffan(som fortf inte har ngn ägare?!) :) ja det finns så mkt roligt som hänt där.
men inget ont utan att det för ngt gott me sig, nu kan man ju börja ragga o hänga i kalmar :) inte så dumt!

sitter o lyssnar på oasis låt " stop crying your heart", så grymt bra. den va me i en av scenerna i filmen made of honor o nu kan ja bara inte sluta lyssna på den! :) igår va jag bjuden på middag på verkö, en himla trevlig kväll me spel, idol, go mat o en massa skratt. förresten, kommer ni ihåg d gamla spelet tjejsnack man alltid spelade när man va yngre där man busringde o gjorde en massa andra "dumheter" :) haha tanken bara slog mig när vi satt o spelade spelet med andra ord igår :) även d splelet är ju hur kul som helst!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vi får göra nya minnen i min nya lägenhet, dom andra har vi ju alltid med oss!

2008-10-18 @ 22:53:56
URL: http://fiahian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0