comboliv

igår flyttade fia in hemma hos mig, haha comboliv! himla trevligt me lite sällskap och på att inte tala om att det blir mkt varmare i min lgh. :) ja min hyresvärd e toksnål me värmen! haha rätt skevt att inte vakna av sin egna väckarklocka på morgonen. det är inte heller helt tokigt att komma hem till nylagad mat och att sitta i köket o äta me sällskap istället för att sitta framför tvn o äta där ja alltför ofta hamnar annars :)

haha igår när ja stod o borstade tänderna möttes jag av en vääääldigt märlig syn! jag brister ut i skratt så tandkrämen bara flyger rakt ut :) fia e allt bra kreativ hon!
 

alla affärena har öppet till åtta ikväll så tänkte springa ner en sväng på stan sen tänkte ja, om d bara kunde sluta regna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0