då va det ny vecka igen

helgerna formligen flyger iväg :) helgen va underbar iaf :) vädret va kanon så har legat o pressat hela dagarna :) gäller ju verkligen o passa på när man e ledig. fick höra idag att d ska bli regn resten av veckan...litar iofs inte helt o hållet på vädernissarna så hoppas på sol ändå :)
åter till helgen. i fredags blev d solning vid havet o båttur me henke på kvällen :) lördagen blev d me solning, me syrran. va ett tag sen man umgick s me henne så det va så trevligt så. på kvällen blev d olearys me fam. liljegren, bordi och bengt :) himla trevligt! söndagen bestod me av solning me syrran och tony. trevlans trevlans. på kvällen spelade ja, pappa o syrran golf på bergagården i rödeby. grymt kul! :) va nog närmare tio år sen jag spelade sist! gick över förväntan trots getingsticket på högra långfingret jag fick på första hålet *ajaj* o för att citerra min kära vän s.olander " det går över tills du gifter dig katarina"  attans om ja inte gifter mig!! :) haha

imon innan jobbet  blir d nog till o besöka nostalgidagen i wämöparken, lasse berghagen e ju där :)

pappa jag o syrran

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag friar om du inte blir gift! Hälsa Lasse från mig =)

2008-06-09 @ 21:40:59
URL: http://www.finpixia.se
Postat av: Sandra

Jag friar om du inte gifter dig! Hälsa Lasse från mig =)

2008-06-09 @ 21:42:24
URL: http://www.finpixia.se
Postat av: Sandra

Jag älskar dig! <3

2008-06-17 @ 12:44:24
URL: http://www.finpixia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0