jippiehoo!!

jag e äntligen klar me alla julklappar och det bästa av allt e att jag e riktigt nöjd me alla inköp :) hittade även en randig tröja dom reade på jc så den blev d oxå :) har varit tokdålig uppdatering sista dagarna men det e för att jag varit sjuk, det enda ja gjort har varit o legat på soffan o glott! dunderförkyld, halsont och hosta, så himla drygt men jag e mkt bättre nu :) drygt att jag missade helgen bara, va sista helgen me "gänget" och man missar ju så mkt när man e sjuk o jag som typ aldrig e sjuk!
btw, köpte hyacinter häromdagen och den ensa växer som bara den. varje morgon har den vuxit ytterligare en centimeter :) men bara den ena, den andra verkar ha stannat i växten haha


Kommentarer
Postat av: emma

Du har inte vart ensam av att ha behövt ligga hemma å ha dödstråkigt... Juldagen, va gör vi då? ;)



GOD JUUUUL! Puss

2008-12-23 @ 13:23:43
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0