GOD JUL PÅ ER ALLA!

idag e det julafton :) sitter o väntar på att syrran ska ringa så vi kan åka till farmor för att fira jul men jag får nog vänta för ulrika e inte känd för att vara snabbast i stan precis. när man e me henne kommer man alltid sist! :)
förkylningen känns värre idag än igår och ja har ont som tusan i käkarna så antar att ja gnisslat tänder i natt igen! det får nog allt bli en bettskena trots allt! hade hoppats på att slippa eftersom att den skulle kosta 3500 och det tkr ja nog e lite väl saftigt ändå men det  kanske e värt dom pengarna för att slippa ha ont var varannnan dag!
jag o sofia har bytt julklappar redan nu på morgonen jag fick en jätte fin klocka av henne :) jag hade köpt björn gustavsson dvd:n och ett par snö öronhängen till henne och det verkade faktiskt som att hon blev glad för min present oxå :)
igår kväll va vi hos bordi och bengt o käkade pizza och spelade spel o hade trevligt :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag blev jätte glad :D

2008-12-24 @ 21:02:33
URL: http://fiahian.blogg.se/
Postat av: Ullis

haha..vad säger du. Jag e väl visst snabb:)

2008-12-28 @ 19:25:01
URL: http://ullisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0