precis hemkommen från jobbet

i måndags när jag o fia va ute o körde en runda flög en fågel rakt in i sidorutan på min bil!! vi höll självklart på att skita ner oss båda två, särskilt sofia! ;) haha tur att rutan va uppvevad!

stör mig  som tusan på tandläkaren...hade nämligen en tid dit imon men innan idag ringde dom o då hade d blivit ngt tokigt så då ändrade dom mig så ja ska dit på tis nästa vecka! drygt som tusan eftersom ja jobbar då så nu måste ja ta semester. det e ju aldrig fel me semester men drygt o använda dagarna till tandläkarbesök hela tiden!!!! det har ju varit så det senaste året men det e väl som dom säger...vill man bli fin får man lida pin :)

igår fick ja äntligen filmen ja beställt... ps i love you. den e så grymt bra o ja bara älskar den!


Kommentarer
Postat av: Fia

Tack:) haha du sket fan ner dig minst lika mycket som jag om inte mer när den där fåglen flög :P haha

2008-08-21 @ 10:51:10
Postat av: emma

Har nog aldrig lipat så mycket till en film, shit asså!

Vad har fia för blogg?

2008-08-25 @ 08:16:10
URL: http://misslilstar.blogg.se/
Postat av: Fia

Hehe jo du e ju d, men det sägs ju att man blir som man umgås. Antagligen har jag väl blitt som dig med grublandet :P

2008-08-25 @ 10:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0