inte turen me mej

jag har blivit drabbad av en sån jävla otur!! e det dom där tre speglarna ja råkad krossa som börjar märkas först nu? för att nämna några så ha ja tex tappat mobilen i toan, min bikini gick sönder på ölands djurpark, min dator har gått sönder, ja har fått en fästing o för att inte tala om igår på jobbet när ja tvättade en timer i tvättmaskinen! vad e det som händer?!

imon fyller gamla pappa år så då bär det av till rödeby för o fira honom :) o fredag e det dags för den årliga släktträffen i hässlegården :) alltid lika trevligt o roligt att träffa alla! håller tummarna för bra väder bara eftersom vi brukar grilla :)
en annan glad nyhet e att jag ska bli "plastmoster" :) anders dotter anna o hennes kille andreas ska nämligen ha en bebis! :) så himla roligt!

Kommentarer
Postat av: emma

Jahdu, jag är hemma hos mammsen å pappsen, till nästa helg då ja åker tillbax till sköna kalmar! :) jobbar å jobbar å jobbar typ hela tiden... :S

2008-08-06 @ 08:28:14
URL: http://misslilstar.blogg.se/
Postat av: emma

hihi, jaa. Men det va ett tag sen :) Jag ska gå på stadfesten i kalmar, kan ni inte komma upp på lördag? hade vart så roligt!

2008-08-06 @ 17:28:12
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0