ledig idag

image221 image222

 bebisbesök på jobbet i tisdags :) tv. matilda o th. sofie o lilla maximus!

usch va hos tandläkaren igår, drog ut 4 tänder. ajaj! känner mej duktigt mörbultad!! men vill man bli fin får man lida pin sägs d ju :)

idag har ja haft semester, jag o s.olander har varit ute o ridit idag..haha inte igår man red på ett gotlandsruss :) det va riktigt roligt faktiskt!

vansinnig över att jag inte får ngn röd jacka!!!! grrrr! hade blivit ngt tokigt så dom hade den bara i svart o det vill jag ju inte ha så då får det va! så jag får jag helt enkelt leta efter ngt annat o ha på mej i vinter :)

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha, intev varje dag jkag fick mig ett sådant gott skratt :)

2007-11-15 @ 08:05:29
URL: http://www.finpixia.se
Postat av: emma

hoppas du mår bra efter va dom utsatt dig för gumman! pusspuss

2007-11-15 @ 16:04:12
Postat av: Anonym

hej.... ville bara säga att vi tänker på dej o lider med dej... aj aj aj gör ont bara jag tänker på det.. vi saknade dej igår.. kram görel o eric

2007-11-15 @ 18:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0