halli hallo

har blivit rätt dålig på att hålla min kära blogg uppdaterad, får allt ta o skärpa mig! :)

tänkte börja me att sammanfatta helgen. ledig fre, lör o sön :) såå skönt! i fredags festade jag me linda o fia. lördagen tänkte jag festat men jag pallade inte så det blev filmkväll me syrran istället, men det va trevligt d me! igår va jag, pappa, farmor o syrran ute på ungskär i sommarstugan o städade o donade. blev även en del stekning i solen :) får ju ta o passa på när vädret tillåter! haha syster va röd som en kräfta är vi kom hem! kvällen spenderade jag hemma hos jens, kollade på tv o snackade lite skit :)

en glad nyhet idag e att jag ska få 85% schemalagt, äntligen!! :) skönt o slippa flyta!


fia i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0