fel låt vann definitivt!

usch, blää, fy...ja jag kan nog forsätta hur långt som helst! jag hade så jävla rätt för några veckor sen när the ark vann, då jag sa:" vi kommer behöva kvala nästa år" och mkt riktigt visst får vi d! fan va besviken jag bler över att serbien vann, den va ju inte ens bra. men tur va väl ändå att inte ukraina vann! finlands låt va ju helt klart den bästa tkr jag! :)

då va helgen äntligen snart slut :) har aldrig känt att det varit så jävla jobbigt att jobba helgen som d varit denna helgen. men å andra sidan har jag jobbat me vikarie hela helgen o då får man ju tänka både åt sej själv o åt henne så dubbel tankeverksamhet me andra ord. inte konstigt att jag e trött då kanske? :) men jag hade tur me vikarien denna gången iaf för hon e hur go som helst!
usch o fy fick kokande vatten över armen i fredags kväll, snyggt brännmärke ja har efter d nu faktiskt! ont som tusan gör d me! *ajaj*

nu ska jag inte jobba helg igen förrän ngn gång i juli om jag har räknat rätt :) fiiiint d!


åh va jag längtar till tisdag när ja o caroline ska rida :) har verkligen saknat d!


wazzo&zhabina

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja jag fattar inte vad The Ark skulle dit om, pajasar =) som alla andra där! men visst, låten e ju bra så sätt. men inte schlager rätt så att säga =)

2007-05-13 @ 20:13:08
URL: http://www.jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0