sjukt

drömmer alltid så många tokiga drömmar när jag e sjuk.

i natt drömde jag att hyresvärden hyrde ut min lägenhet til en alkis, totalrenoverade den på ett dygt utan att ens säga ngt till mej. så när jag sen kom hem kände jag ju inte igen min kära lägenhet. så arg som ett bi ringde jag upp hyresvärden o det enda han gjorde va att komma förbi med en annan nyckel. en nyckel till grannarna, ett lesbiskt par som nyligen skaffat barn. o där skulle jag tydligen bo tills dom skaffat en annan lägenhet till mej. sjukt!

o i den andra drömmen befann jag mig på rödebyskolan, skulle tro att jag gick i sexan elelr ngt. pierre o patrik anordnade iaf en skattjakt på roliga timmen. runt om hela skolan va den tända ljus o en massa andra prylar o olika lag skulle samla ihop så mkt dom kunde o sen skulle man då få poäng.

pratade med idag, känns riktigt skönt me tanke på hur allt blev mellan oss i lördags.

jeppe skrev igår till mej på msn att han kommer hem om typ två veckor... känner mej bara allt bra förvirrad just nu!

fortf sjuk, men i natt sov jag nästan hela natten iaf. skönt d!

nu kom sofia oxå, så nu blir det matlagning! alltid lika trevlgt me hennes sällskap. hon förgyller verkliegn tillvaron me sitt härliga skratt o sin underbara personlighet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0