o så va det måndag igen

helgerna går allt bra fort

i fredags va jag o flickorna ute o käkade på santorini, trevligt som tusan! god mat o dricka, kan d bli bättre?

lördagen va det fest hos sally för att fira hennes 22 års dag :) oxå hur trevligt som helst. det va evigheter sen jag träffade rickard, sabbe o emma jönsson :) åh va man saknar den gamla goda tiden i rödeby ibland! hur som helst så va festen skit bra tills vi skulle gå då jag åkte på en rejäl utskällning av ida. mindre skoj eftersom jag inte ens gjort henne ngt men ngn hade tydligen fått för sej att jag stått o sagt att ida va en idiot vilket inte alls e sant. så hon skrek o sen bara rusade hon iväg o sen dess har vi inte pratat. det som gör mig mest ledsen e faktiskt att jag trodde ida hade högre tankar om mej än att tro att jag skulle kalla henne idiot bakom hennes rygg! vill så gärna reda ut detta men samtidigt kan jag inte ringa o be om ursäkt eftersom jag inte har sagt det o för det andra tkr jag nästan att hon borde be om ursäkt för så som hon gjorde gör man inte mot sina vänner. hur som helst, tiden får väl utvisa vad som händer om inte annat. vill verkligen inte att vi ska vara ovänner.
när jag väl kom iväg från sallys sen fastnade jag på pm o drack aningens för mkt där för när jag skulle därifrån till piraten fick farbror blå för sej att ta hand om mej. tur man har talets förmåga för det där pratade jag mej minsann ur! jag menar sova i fyllecellen o missa piraten, nej tack! resten av kvällen sviker minnet rejält :(
hela dagen igår låg ja bara på soffan o va endast uppe 3 grr. två ggr för att äta o en gång för att åka gustavsbergsbuss. uhh!
i natt har jag inte sovit ngt alls knappt, så jävla dundermegaförkyld o så känns det som att jag hostar rakblad! så det fick bli att sjukanmäla sig idag, ska vara hemma imon me o så e jag ledig onsdag, torsdag så hinner förhoppningsvis bättra på mej till helgen för då e det jobb som gäller. man vill ju inte riskera o hamna på sofies svarta lista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0