flitigt katta

har hunnit me ovanligt mkt dessa två senaste dagarna.

igår började dagen me det drygaste av allt, tvättstugan! sen åkte ja me s.olander till stallet för att ta en rejäl powerwalk medans hon red. sedan blev det chili con carne med s.olander, linda o fia o sen maxi för att handla. sen blev det soffan resten av kvällen, va ju faktiskt grey's anatomy. d blev även lite alkhol, najs najs :)

uppe me tuppen idag, blev en powerwalk även idag! så härligt! :) varit me sally o besiktat bilen o på ams för att kolla ngn utbildning. o nu har jag o s.olander precis käkat tacos så nu blir det soffan den närmaste timmen. måste ju låta maten smälta :)


efter väldans mkt grubbel har jag bestämt mig för att inte åka till barcelona! känns som att det blir bäst så.

åh lilla henke måste jag ju nämna me, han har ju köpit sig en båt! :) än så länge e det bar jag som vet när han ska hämta den hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0