helgen närmar sig me stormsteg

veckan har verkligen gått i chockerande rask fart! äntligen återstår det bara en dag kvar på jobbet för denna veckan sen ska jag gotta mig i ledigheten i hela 3 dagar! :) idag har jag fått ett nytt mammavik!! :) glad som tusan! mitt går ju ut den 31a augusti men jag börjar på det nya redan den 24 augusti så det blir kanon :) 100% me!  kan d bli bättre? nej ja tror inte d faktiskt :)

efter jobbat idag körde jag direkt upp till rödeby, va nämligen bjuden på middag hos görel o erik :) alltid lika trevligt!
sen hängde ja me s.olander till stallet i körde en runda me en liten pålle vid namn bebben. gullig liten shettis han :)

junikalaset i helgen me, d återstår väl o se om d håller måttet :)


Kommentarer
Postat av: sandra

måttet blir vad man gör det till ;) Grattis igen gumsebums. Det är du värd!

2007-06-14 @ 18:42:18
URL: http://www.finpixia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0