förvirrad

i lördags va jag på kräftskiva i jämjö. hade hur trevligt som helst :) sen blev d olearys o nivå, även d va trevligt.
veckan hittills har varit lugn, va hemma från jobbet mån o tis o nu e ja ledig ons o tors. så idag va jag o fia uppe me tuppen o promenerade i bastasjö, har verkliegn saknat våra promenader :) sen pantade vi burkar o handlade frulle.sen va jag o handlade me linda , hade ju verkligen ingenting hemma haha sen blev det  en sväng till karlskrona möbler, mio möbler o  slutligen mairo i ronneby. sen hämtade ja fia i nättraby o sen ut till verkö o brände ny skiva, måste fixa min egna brännare snart. skärpning katta!! sen käkade ja o sen har jag o fia suttit o spelat tvspel hela kvällen o dränkt våra sorger i alkohol :) haha. förresten får ju inte glömma nämna att ja dessutom haft tvättstugan idag me. jisses ja har hunnit me en del idag ändå! :) imon blir d ikea me fia o sally, alltid lika trevligt me ikea ju :D

vad händer? jag förstår ingenting längre o jag e ju en del av att


Kommentarer
Postat av: jossan

men katarina då vad du bloggar dåligt;)

2007-08-26 @ 18:46:29
URL: http://josolofine86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0